Walther Forums banner

P99 Gen 1 Rail Adapter

7.6K views 10 replies 4 participants last post by  FirstandLast  
#1 ·
Hallo allemaal! Ik heb een Gen one P990 en ik probeer een low profile pic rail adapter te vinden of een laser / lamp die op de Euro rail gemonteerd kan worden. Specifiek de Walther-artikelen, kan iemand me helpen?

Foto's van Google bijvoorbeeld.

Image

Image
Image

#2 ·
Ik zou willen voorstellen om weg te blijven van wapenlampen die direct aan de rail worden bevestigd, aangezien alle exemplaren die ik uit die tijd ken, gloeilampen gebruiken. Ze hadden de gewoonte om door te branden, vooral als het licht aan was en er iets de pistool raakte. Ik kan me voorstellen dat vervangende lampen nu onmogelijk te vinden zouden zijn.

Ik zou veel meer geĂŻnteresseerd zijn in een railadapter als ik nog mijn 1e generatie P99 had. Als ik er geen kon vinden, zou ik overwegen om als laatste redmiddel een plaatselijke machinefabriek te bezoeken.

#4 ·
Ik zou willen voorstellen om weg te blijven van wapenlampen die direct aan de rail worden bevestigd, aangezien alle lampen die ik uit die tijd ken, gloeilampen gebruiken. Ze hadden de gewoonte om door te branden, vooral als het licht aan was en er iets de pistool raakte. Ik kan me voorstellen dat vervangende lampen nu onmogelijk te vinden zouden zijn.

Ik zou veel meer geĂŻnteresseerd zijn in een railadapter als ik nog mijn 1e generatie P99 had. Als ik er geen kon vinden, zou ik overwegen om als laatste redmiddel een lokale machinefabriek te bezoeken.
Zou er zeker een kunnen laten maken als ik dat nodig heb, maar het vinden van een originele titanium mount zou ideaal zijn.

#10 · (Edited)