Walther Forums banner
161 - 179 of 179 Posts
Discussion starter · #161 ·
Odnośnie sprężyny głównej z podwójną nóżką. Zwoje będą musiały być minimalne pod względem liczby i będą musiały być nawinięte tuż obok siebie. Nie będzie miejsca na przerwę między każdą stroną, a nóżka młotka będzie musiała być albo wąska, albo zaczynać się wąsko, a następnie poszerzać się do szerokości młotka, ale tak... taki projekt powinien napędzać młotek do przodu ze środka tylnej części młotka. Nie wiem, czy jest fizyczna przestrzeń na taką sprężynę o wystarczającej wytrzymałości... 1917
 
Discussion starter · #162 ·
Nowa sprężyna główna będzie musiała wyglądać mniej więcej tak. Zwoje muszą być minimalne, leżeć obok siebie bez odstępów, kwadratowy koniec powinien pasować za młotkiem, a dolne nóżki powinny być chwytane przez ramę, tak jak to zaprojektowano. Średnica wewnętrzna cewek będzie musiała być zbliżona do średnicy trzpienia młotka i nie zaciskać się na nim podczas nakręcania sprężyny. Nie widzę powodu, dla którego taka sprężyna nie miałaby być częścią typu drop-in, o ile wymiary i waga są takie same. Jak uzyskać taką samą ilość napięcia, jest dla mnie całkowicie niezrozumiałe. Zakładam, że jest to połączenie rodzaju drutu, średnicy, odległości dźwigni od sprężyny. Jak się tam dostać stąd... Nie mam pojęcia, poza ogólnymi wymiarami. Czy istnieją w Internecie programy do projektowania sprężyn, w których wprowadza się wymiary, wagę sprężyny, średnicę drutu itp., aby uzyskać coś zbliżonego do standardowej sprężyny głównej? Gdzie są inżynierowie na tym forum? 1917
 
Rozumiem, że zabezpieczając zamek w pozycji przedniej/zamkniętej, obraz celowniczy pozostaje taki sam od przystawienia do strzału. Ponadto zamknięty zamek pozwala na wytworzenie takiego samego ciśnienia od strzału do strzału. Jest to nieistotne w karabinie półautomatycznym, a wiele testów wykazało, że celność i ciśnienie w komorze [nie wpływają zbytnio na nic, tak jak niewielka zmiana prędkości nie robi różnicy w karabinach półautomatycznych wystrzeliwanych z otwartym lub zamkniętym zamkiem, ale w P22 istnieje duża różnica w precyzji/celności między zamkiem działającym w trybie półautomatycznym a w konfiguracji pojedynczego strzału, co pokazały moje testy.

W serwisie RimFireCentral wątek zatytułowany "50 at 200" pokazuje, jak pięćdziesiąt nabojów .22 LR (i .22 Magnum) grupuje się na 200 jardów z karabinu, a wyniki są fascynujące.

Link do testu celności RimFireCentral 50 at 200: 50 at 200 - RimfireCentral.com Forums

Zwróć szczególną uwagę na post nr 85: 50 at 200 - Page 85 - RimfireCentral.com Forums dotyczący równomiernej piętki pocisków ELEY .22 LR. Zobacz zdjęcie poniżej z eksperymentem "przeładowywania" wywierconych z płytkimi otworami w pociskach i wystrzelonych przez najpierw zorientowanie ich w górnym miejscu otworu lub w dolnym miejscu otworu w komorze, w porównaniu z fabrycznymi/wysłanymi nabojami LR. Grupy się skurczyły, a liczba irytujących odskoków zmniejszyła się w rezultacie.
 
W odniesieniu do sprężyny głównej: rama P22 pozwala tylko na oparcie się jednonogiego zakończenia z tyłu, ponieważ w tym obszarze nie ma miejsca na dwa.

Dlatego też konieczna jest pewna modyfikacja tylnej części ramy P22, aby sprężyna dwunożna mogła spoczywać na płaszczyźnie poziomej, w celu zapewnienia równej siły nacisku na kurek po zwolnieniu go przez spust, co należy wziąć pod uwagę: jedno ramię sprężyny (to po prawej stronie) musi być pojedyncze, a nie podwójne, wydaje mi się, podczas gdy widoczne zakończenie sprężyny powinno być podwójne i prostopadłe do osi kurka. Zgadza się?
 
Discussion starter · #165 ·
Dla tego, co robię, pozycja celownika nie ma wpływu. Nie celuję. Po prostu umieszczam pistolet w spoczynku, a pociski trafiają tam, gdzie trafiają. Pomijając szybki rzut oka, aby zobaczyć, że trafię w arkusz o wymiarach 4x8 stóp, nie martwię się o celowniki... tym, co mnie martwi, jest to, jak spójne są grupy z każdą amunicją. Przez następne pięć strzałów... przesuwam sklejkę lub podnoszę podpórkę na mechanicznym spoczynku, więc grupy będą wyższe niż w poprzednim podejściu. Niestety, w prawie wszystkich pistoletach zużycie występuje między rowkami a szynami. Jest to szczególnie krytyczne w P22, ponieważ zarówno rama, jak i zamek są cynkowe. Ponadto szyny nie są zbyt długie. Zauważam, że mogę podnieść koniec lufy pistoletu z 100 000 nabojami 3 razy dalej niż pozwala na to dość nowy model QD. To zużycie nie wystąpiło w sposób zauważalny, dopóki nie przykręciłem tłumika z ogromnym wzrostem brudu. Cynk na cynku nie lubi brudu.

Zamek zamknięty, ciśnienie bardziej spójne dzięki temu... kupię to. Zamki śrubowe są generalnie dokładniejsze niż półautomaty. Snajperzy używają zamków śrubowych z kilku powodów. W odniesieniu do wątku RFCentral o długości ponad 50 stron... po pierwsze, nie widzę sensu strzelania na 200 jardów przy wietrze. Spokojny dzień lub skrócenie dystansu... ale, cokolwiek. Nie rozumiałem sensu wiercenia płytkiego wgłębienia z boku jakiejś amunicji. Jednolitość uwalniania łuski jest ważna, jak sądzę, ale nie jestem pewien, co można z tym zrobić, oprócz kupowania lepszej amunicji. Dlaczego więc grupa się zwężyła z wgłębieniem i została obrócona w górę lub w dół podczas testu? Byłbym również zainteresowany zobaczeniem wyników 10 takich samych testów i sprawdzeniem, czy istnieje jakaś spójność.

W odniesieniu do sprężyny podwójnej P22... wyciągnę zamek i jeszcze raz się przyjrzę, ale z mojej pamięci nie widzę żadnego problemu z modyfikacją tylnej części ramy w celu równomiernego rozmieszczenia dolnych nóżek. Pomijając trzymanie szpilki młotka, nie sądzę, aby sam tył ramy odgrywał jakąkolwiek ważną rolę. Przynajmniej z pamięci. Powiem, że sposób, w jaki młotek i zaczep siedzą na szpilkach, które są kwadratowo dopasowane do ramy... młotek, haki i zaczep wydają się wyrównywać kwadratowo, gdy wywierany jest nacisk... ale wszystko wydaje się trochę niechlujne. Zauważ, że zaczep używa również mimośrodowej sprężyny skrętnej z jedną nogą. Sprężyna kompresyjna może działać tam lepiej, ale dopasowanie maleńkiej, maleńkiej sprężyny będzie trudne.

Pamiętaj, że lufa jest przymocowana do prawej strony ramy... więc niechlujstwo w dopasowaniu zamka może wpływać na celownik zamontowany na zamku, kropkę celowniczą lub otwarte celowniki, ale czy ma to jakikolwiek wpływ na grupy niecelowane? Jeśli uda mi się uzyskać bardzo dobry i spójny mechaniczny spoczynek dla P22, a następnie wystrzelić 10 lub 20 grup tej samej amunicji w tych samych warunkach... grupy zaczną nam wtedy mówić coś o celności lufy. To właśnie zrobiło na mnie wrażenie w grupach z Feinwerkbau. Marka amunicji wydawała się nie mieć znaczenia... pistolet grupował to wszystko bardzo ładnie. Nie tak z innymi pistoletami. Jak dokładny jest więc P22 z lufą 5"? Myślę, że dostanę również nową lufę 5" i przypnę ją do nowego pistoletu QD i zobaczę, czy jest jakaś różnica ze względu na zużycie. Mam również nowy zamek, który mogę przypiąć do istniejącego pistoletu 5" i również go przetestować. Nie ma zamontowanej kropki celowniczej, ale to nie ma znaczenia, kiedy i tak nie celuję. Kupiłem wczoraj tysiąc nabojów .22, ale byłem ograniczony do CCI Green Tag i Federal HV match. Wszystkie te inne rzeczy są obecnie nieistniejące. Nie było limitu ilości... tylko mój portfel. 15,00 $ za 100 dla CCI. Federalne rzeczy były tańsze. Dostałem green tag ze względu na doskonałe wyniki grupowe, które pokazał z karabinu tarczowego w niektórych filmach na YouTube. Mieli też Hornady, ale jak pamiętam, nie grupował się dobrze z karabinu. Ani żadna z amunicji RWS. Muszę wrócić i zrobić listę tego, co dobrze się zgrupowało, a co nie. Niektóre Eley tak, niektóre nie. Twój SK wypadł całkiem dobrze. Karabin, nie pistolet... i oczywiście musi dobrze grupować w twoich lub moich pistoletach.

Istnieje wiele, wiele zmiennych. Zauważyłem również przez lata różnicę w dźwięku między pierwszym nabojem a kolejnymi... zwłaszcza gdy są wystrzeliwane dość blisko siebie. Jaka jest więc różnica w zimnej lufie pełnej powietrza w porównaniu do gorącej lufy z cieńszym powietrzem i mniejszą jego ilością? 1917
 
Discussion starter · #166 ·
Image

Będę musiał sprawdzić, jak połowy ramy do siebie pasują i gdzie spoczywałyby nogi sprężyny głównej. Wydaje się proste, ale nie pamiętam, czy obszar spoczynku jest ze sobą wyrównany. Wydaje się proste rozwiązanie, jeśli nie. 1917
 
Discussion starter · #167 ·
Przy okazji, wczoraj przyjrzałem się kropkom w pięciu lub sześciu nowych czerwonych kropkach i wszystkie się rozbłysły. Więc to moje oczy lub okulary, a nie soczewka czerwonej kropki. Porozmawiam o tym z moim okulistą i zapytam, czy można coś z tym zrobić. Zabiorę ze sobą nawet czerwoną kropkę na badanie, żeby zobaczyć, czy możemy poeksperymentować z wyleczeniem tego problemu. Starzenie się, to nie wszystko, na co się zapowiada. 1917
 
Przyglądałem się w zeszłym tygodniu kolimatorowi Red Dot i nie mogłem znaleźć żadnych odblasków na jego jasnej czerwonej kropce.

Był to model C-MORE RTS (zdjęcie poniżej) w konstrukcji HUD.

Żadnych odblasków.
Ma szklaną soczewkę (nie plastikową) i regulowany rozmiar kropki.
Absolutnie genialny.
Lekki i doskonały pod każdym względem.
 
Discussion starter · #169 ·
Westchnienie.....wszyscy mieli flary dla mnie Kreta. Szkło, polimer, zupełnie nowe i bez brudu ani zadrapań. Więc, to moje oczy lub moje okulary lub oba. Nadal działają dobrze do trafiania w coś, ale jeśli próbuję narysować bardzo cienką kropkę na małej kropce na 25M, flara utrudnia określenie, gdzie środek kropki znajduje się w odniesieniu do kropki poa. Wyobraź sobie patrzenie na kometę i próbowanie wyśrodkować ją na kropce. Spodziewam się, że mógłbym naprawdę umieścić kilka cienkich krzyżyków na kropce. Powinienem wyciągnąć lunetę lub dwie i rzucić okiem. Zamierzam założyć nowy wątek dotyczący formowania uchwytów P22 w bryłę czarnej gumy. OldFart dał mi ten pomysł.... kupiłem kwartę i wygląda na to, że zrobi doskonałą formę, która otoczy uchwyt i pozwoli pistoletowi łatwo i solidnie trzymać się w spoczynku. Zrobiłem kilka zdjęć nowego młotka i sprężyny i pokażę, z czym mamy do czynienia w nowej koncepcji sprężyny głównej. Zimno i deszczowo tutaj... nawet nie dobre do strzelania. 1917
 
Interesujące śledztwo - widzę zieloną kropkę jak rozbłysłą kropkę. Ale czerwoną kropkę jak 3 lub 4 rozbłysłe kropki jedna nad drugą. A przez Boże Narodzenie, patrząc na małe niebieskie światełka, widziałem małą rozbłysłą poziomą linię zamiast kropki. Dziwne! :geek:
 
Dla mnie - powodem może być 40 lat patrzenia na ekrany komputerów i wyświetlacze po 8-10-12 godzin dziennie. Konsekwencją jest cylindryczne zniekształcenie soczewki oka. Specjalne okulary cylindryczne mogą to częściowo skorygować, ale nie w całości. Zależy to od odległości obiektu.
I różne rzutowanie punktu zależy od długości fali światła.
 
Czy można by po prostu wyciąć prostokątny otwór z mocowania, wsunąć mocowanie na pętlę celownika i przymocować je do zamka? A może całkowicie usunąć pętlę celownika?
 
Discussion starter · #175 · (Edited)
Tak, możesz zrobić jedno i drugie. Wywierciłem otwór 1/4" z tyłu mojego mocowania i po prostu opuściłem go na pętlę. To samo w sobie nie utrzyma oczywiście podstawy mocowania na szynie. Nie mogę znaleźć dobrej metody ponownego montażu śruby tylnej pętli celownika i przymocowania mocowania i kropki celowniczej do szyny. Następną sztuczką jest wywiercenie przez blok zamka w czterech precyzyjnych miejscach, przez szynę i przez mocowanie. Używam śrub 3 mm. Blok zamka jest gwintowany, a podstawa kropki celowniczej jest pewnie przymocowana do górnej części szyny. Wydaje się, że działa dobrze po kilku fałszywych startach... dwie śruby nie były wystarczająco mocne, przód celownika narażony na odrzut z komory zrujnował go... polimer z kwarcem, kompaktowa kropka celownicza Shield. Ale 4 śruby, nos na mocowaniu, aby zapobiec przedostawaniu się odrzutu do soczewki i wszystko jest w porządku. Wystrzeliłem tysiące nabojów z tłumikiem i bez tłumika, a szyny się nie złamały... wersje 3,4" i 5". Pistolety działają dobrze, ale tłumik bardzo szybko brudzi pistolety. Działają dalej, ale ta ilość brudu moim zdaniem nie jest dobra dla cynkowej ramy/szyny. Zdejmij tłumik, a pistolety pozostaną znacznie czystsze, znacznie dłużej. 1917
 
Discussion starter · #176 ·
Kiedy i jeśli zbuduję kolejną bazę, wrócę do tego stylu. Powodem, dla którego przesunąłem bazę aż na tył suwaka, było oddalenie jej od portu wyrzutowego tak daleko, jak to możliwe, ze względu na zanieczyszczenia. Wolę ten styl i wygląd mocowania, jednak podstawa nadal będzie wymagała języka, aby zapobiec uderzaniu zanieczyszczeń w soczewkę celownika. Prawdopodobnie nadal nie będę czuł się komfortowo, nawet z szklanymi soczewkami, pozwalając dużej ilości zanieczyszczeń uderzać w szkło. Z powyższą konfiguracją będzie to szybki wysiłek, aby odkręcić kropkę i użyć fabrycznych przyrządów celowniczych, jeśli będę chciał.
 
MOS, modułowe systemy optyczne wydają się nagle szaleństwem dla celowników pistoletowych z czerwoną kropką. Jest to niefortunne dla mojego zadania, ponieważ wszystkie sklepy z bronią mają celowniki z czerwoną kropką, ale nie mają podstaw montażowych.....ponieważ systemy MOS ich nie używają. Te zamki są już obrabiane maszynowo, wiercone i gwintowane, aby akceptować celowniki z czerwoną kropką.

Mogę zamówić podstawę Glocka w Amazon za 15 $, czarne anodowane aluminium, wiercone i gwintowane dla niektórych celowników. Problem polega na tym, że dopóki nie dostaniesz celownika i podstawy, nie możesz dokładnie wymyślić, jak najlepiej zamontować go na P22, który oczywiście nie ma żadnych opcji szczerbinki. Następnie jest cienki zamek cynkowy, z którym trzeba sobie poradzić.

To, co będę musiał zrobić, to przymocować podstawę jakiegoś rodzaju do zamka w jakiś sposób. Albo przykleić jedną, albo zamontować ją za pomocą śrub, które przechodzą przez zamek i do stalowego bloku zamka. To też trochę trudne, dopóki nie będziesz miał uchwytu w ręku, aby uniknąć istniejących otworów montażowych, jednocześnie dostosowując podstawę do P22. Optymalnie klej byłby świetny... bez wiercenia w zamku. Umieść podstawę w warstwie cementu, wyrównaj ją i pozwól jej wyschnąć.

Zgodnie z tą koncepcją wziąłem 2-calowy kawałek zamka P22 i przykleiłem do niego 1-calowy kawałek aluminium o wymiarach 1 1/2"L za pomocą JB Weld. Na to przyspawałem trzy nikle, które mają łączną wagę 15 gramów... tak samo jak lekki celownik z czerwoną kropką. Jutro zobaczę, jak jest twardy. Czy wytrzyma powtarzające się uderzenia symulujące zamykający się zamek? Całkowita waga ok. 25 gramów. 1 uncja = 29 gramów.

W innym eksperymencie wywierciłem i nagwintowałem kilka otworów w starym bloku zamka w prawdopodobnych miejscach. Najgrubszy obszar ma 4,8 mm, po jednej stronie znajduje się skrzydło o grubości 4,12 mm, a po drugiej stronie 2,4 mm. Właściwie z testów podczas dokręcania śrub M3... nawet cienka strona wydaje się dość mocna. Brother In Arms opublikował, że dla śruby M3 nie ma przewagi materiału grubszego niż 4,5 mm.

Aby wszystko było w jednej linii, blok zamka powinien zostać zbadany pod kątem prawdopodobnych miejsc. Następnie zamontowany w zamku i zablokowany na miejscu za pomocą tylnego kołka. Spód bloku zamka można następnie przewiercić na wylot, w tym zamek. Otwory w bloku zamka są następnie gwintowane, a otwór przez zamek jest nieco powiększany. To wszystko działa wystarczająco dobrze i wydaje się mocniejsze niż to konieczne do utrzymania płyty montażowej na miejscu.

Niewiadomą w tym momencie jest... gdzie znajdują się otwory montażowe celownika na podstawie. Nie można zakłócać tych miejsc podczas mocowania uchwytu do zamka/bloku zamka. Ponieważ w tym momencie nie mam uchwytu, poszedłem dalej i zamontowałem 1" W x 1 3/4" L kawałek aluminiowego płaskownika, używając dwóch dogodnych miejsc... z których jedno, jak sądzę, będzie w złym miejscu. Ale to stary kawałek zamka, więc to nie ma znaczenia. Sens tego ćwiczenia. Co jeszcze jeden otwór w tym brzydkim zamku?

Image


Wiele lokalizacji nadaje się do wiercenia i gwintowania. Wierć od dołu do góry. Tyle śrub maszynowych nie będzie potrzebne. Druga śruba od lewej będzie w złym miejscu w odniesieniu do wstępnie wywierconych mocowań podstawy i prawdopodobnie będzie musiała zostać przesunięta do przodu w inne miejsce.

Image


Okrągłe znaki formy na spodzie bloku zamka pomagają w lokalizacji punktów wiercenia.

Image


To część starego zamka, który został poddany różnym testom w kwasie, aby sprawdzić, jak sobie poradzi. Nie pamiętam, dlaczego chcieliśmy to wiedzieć. Stop cynku vs. aluminium???? Więc świetny kawałek do eksperymentowania. Krótki kawałek ma części przyklejone za pomocą JB Weld i spoczywa obecnie w imadle. Środek był już wypełniony JB do poprzedniego projektu.

Image


A tutaj jest aluminiowa płyta mocno przymocowana do zamka. Oczywiście wymagane będą śruby z łbem stożkowym, osadzone równo z górną częścią podstawy. Lowes je miał, ale tylko w M4, co wydawało się nieco za duże do tego projektu.

Podczas dokręcania górnej płyty zauważyłem, że blok zamka jest uniesiony w górę o niewielką ilość, więc przeniosę śrubę po prawej stronie do przodu i tam, gdzie znajduje się szyna, aby podtrzymywać górę. Powinno to również zapewnić bardziej stabilne mocowanie. Płyta powyżej jest umieszczona tak, aby nie kolidowała z istniejącą szczerbinką. Gdybym miał stracić szczerbinkę, płyta montażowa/czerwona kropka mogłaby siedzieć dalej do tyłu. 1917
Dziękuję, nie jestem zbytnio w epoksydach/klejach, ale w solidnych połączeniach mechanicznych. Zamówiłem BAse PLATE, KTÓRĄ MOŻNA PRZYMOCOWAĆ ZA POMOCĄ ŚRUB MONTAŻOWYCH CELOWNIKA, dam ci znać stamtąd, kiedy ją dostanę. Jeszcze raz dziękuję, Frank O.
 
Hej 1917,

Czy kiedykolwiek zamieściłeś lub udostępniłeś dokładne miejsca wiercenia i gwintowania na zamku? Zastanawiam się nad przejściem przez ten sam proces, ale chciałem najpierw sprawdzić, czy masz te informacje. Dzięki.
 
Nie mam szczęścia z tymi polimerowymi soczewkami. Shield zamierza wymienić moje na szklane. Polimer jest lżejszy z powłoką kwarcową, ale bardzo łatwo się rysuje, nawet przy użyciu ich procedury czyszczenia. Poczekam, aż zobaczę, czy szkło działa lepiej. Te, które kupiłem, kosztowały 300 dolarów za sztukę. Działają dobrze, trzymają zero.

Montaż takiego celownika na P22Q jest możliwy, ale stanowi pewne wyzwanie, ponieważ Walther nie przewiduje tego. Nie wymyśliłem lepszego systemu niż ten, którego obecnie używam. Wymaga to precyzyjnego wiercenia i gwintowania bloku zamka. Mogę podać więcej szczegółów na temat tego, gdzie dokładnie należy wywiercić blok zamka. Należy unikać iglicy i bloku iglicy. Nie miałem żadnych problemów ze szkiełkiem, w którym wywiercono cztery otwory. Użyto śrub 3 mm i to mniej więcej największy rozmiar, jaki chcesz zastosować.

Lepszym rozwiązaniem dla celownika byłoby takie, w którym baterię można wyjąć bez wyjmowania celownika i takie, w którym jasność punktu można przyciemniać ręcznie. Moje automatyczne ściemnianie/rozjaśnianie nie działa w 100%. Wkrótce podam więcej szczegółów na temat tego, gdzie dokładnie należy wywiercić blok zamka. Prawidłowo zamontowany punkt jest najlepszym urządzeniem, jakie widziałem pod względem celności. Ale punkt nie może być zbyt jasny, a soczewka nie może być uszkodzona, w przeciwnym razie otrzymasz flarę na punkcie, a nie precyzyjne czerwone kółko. 1917
Czy opublikowałeś już informacje, czy nadal je masz, gdzie dokładnie wywiercić blok zamka? Zastanawiam się nad tym projektem i wszelkie specyfikacje byłyby mile widziane. Dzięki!
 
161 - 179 of 179 Posts