MOS, modułowe systemy optyczne wydają się nagle być wściekłością dla celowników pistoletowych z czerwoną kropką. Jest to niefortunne dla mojego zadania, ponieważ wszystkie sklepy z bronią mają czerwone kropki, ale nie mają podstaw montażowych.....ponieważ systemy MOS ich nie używają. Te suwaki są już obrabiane maszynowo, wiercone i gwintowane, aby akceptować czerwone kropki.
Mogę zamówić podstawę Glocka na Amazonie za 15 dolarów, czarne anodowane aluminium, wiercone i gwintowane dla niektórych celowników. Problem polega na tym, że...dopóki nie dostaniesz celownika i podstawy, nie możesz dokładnie wymyślić, jak najlepiej zamontować go do P22, który oczywiście nie ma żadnych opcji szczerbinki. Potem jest jeszcze cienki cynkowy suwak, z którym trzeba się zmierzyć.
To, co będę musiał zrobić, to przymocować podstawę jakiegoś rodzaju do suwaka w jakiś sposób. Albo przykleić jedną, albo zamontować ją za pomocą śrub, które przechodzą przez suwak i do stalowego bloku zamka. To też jest trochę trudne, dopóki nie dostaniesz uchwytu do ręki, aby uniknąć istniejących otworów montażowych podczas adaptacji podstawy do P22. Optymalnie klej byłby świetny....bez wiercenia w suwaku. Umieść podstawę w łożu cementowym, wyrównaj ją i pozwól jej się utwardzić.
Zgodnie z tą koncepcją wziąłem 2-calowy kawałek suwaka P22 i przykleiłem do niego kawałek aluminium o wymiarach 1"W x 1 1/2"L za pomocą JB Weld. Na to przyspawałem trzy nikle, które mają łączną wagę 15 gramów...taką samą jak lekka czerwona kropka. Jutro zobaczę, jak jest wytrzymały. Czy wytrzyma powtarzające się uderzenia, aby symulować zamykający się suwak? Całkowita waga ok. 25 gramów. 1 uncja = 29 gramów.
W innym eksperymencie wywierciłem i nagwintowałem kilka otworów w starym bloku zamka w prawdopodobnych miejscach. Najgrubszy obszar ma 4,8 mm, z jednej strony znajduje się skrzydło o grubości 4,12 mm, a druga strona ma grubość 2,4 mm. Właściwie z testów przy dokręcaniu śrub M3...nawet cienka strona wydaje się dość mocna. Brother In Arms zamieścił post, że w przypadku śruby M3 nie ma przewagi w stosunku do materiału grubszego niż 4,5 mm.
Aby wszystko było wyrównane, blok zamka powinien zostać zbadany pod kątem prawdopodobnych miejsc. Następnie zamontowany w suwaku i zablokowany na miejscu za pomocą tylnego kołka. Spód bloku zamka można następnie przewiercić na wylot, w tym suwak. Otwory w bloku zamka są następnie gwintowane, a otwór przez suwak jest nieco powiększany. To wszystko działa wystarczająco dobrze i wydaje się być mocniejsze niż to konieczne do utrzymania płyty montażowej na miejscu.
Niewiadomą w tym momencie jest...gdzie znajdują się otwory montażowe celownika na podstawie. Nie można zakłócać tych lokalizacji podczas mocowania uchwytu do suwaka/bloku zamka. Ponieważ w tym momencie nie mam uchwytu, poszedłem dalej i zamontowałem kawałek płaskownika aluminiowego o wymiarach 1" W x 1 3/4" L, używając dwóch dogodnych miejsc....z których jedno, jak sądzę, będzie w złym miejscu. Ale to stary kawałek suwaka, więc to nie ma znaczenia. Chodzi o całą tę praktykę. Co jeszcze jeden otwór w tym brzydkim suwaku?
Wiele lokalizacji nadaje się do wiercenia i gwintowania. Wierć od dołu do góry. Te liczne śruby maszynowe nie będą potrzebne. Druga śruba od lewej będzie w złym miejscu w odniesieniu do wstępnie wywierconych mocowań podstawy i prawdopodobnie będzie musiała zostać przesunięta do przodu w inne miejsce.
Okrągłe znaki formy na spodzie bloku zamka pomagają w lokalizacji punktów wiercenia.
To część starego suwaka, który został poddany różnym testom w kwasie, aby sprawdzić, jak się zachowa. Zapomniałem, dlaczego chcieliśmy to wiedzieć. Stop cynku vs aluminium???? Więc, świetny kawałek do eksperymentowania. Krótki kawałek ma części przyklejone JB Weld i spoczywa obecnie w imadle. Środek był już wypełniony JB do poprzedniego projektu.
A tutaj jest aluminiowa płyta mocno przymocowana do suwaka. Oczywiście wymagane będą śruby z łbem stożkowym, osadzone równo z górną częścią podstawy. Lowes je miał, ale tylko w M4, co wydawało się trochę za duże do tego projektu.
Dokręcając górną płytę, zauważyłem, że blok zamka jest podciągany w górę o niewielką ilość, więc przeniosę śrubę po prawej stronie do przodu i tam, gdzie znajduje się szyna, aby podtrzymywać górę. Powinno to również zapewnić bardziej stabilny montaż. Płyta powyżej jest umieszczona tak, aby nie kolidowała z istniejącą szczerbinką. Gdybym miał stracić szczerbinkę, płyta montażowa/czerwona kropka mogłaby siedzieć dalej do tyłu. 1917
Mogę zamówić podstawę Glocka na Amazonie za 15 dolarów, czarne anodowane aluminium, wiercone i gwintowane dla niektórych celowników. Problem polega na tym, że...dopóki nie dostaniesz celownika i podstawy, nie możesz dokładnie wymyślić, jak najlepiej zamontować go do P22, który oczywiście nie ma żadnych opcji szczerbinki. Potem jest jeszcze cienki cynkowy suwak, z którym trzeba się zmierzyć.
To, co będę musiał zrobić, to przymocować podstawę jakiegoś rodzaju do suwaka w jakiś sposób. Albo przykleić jedną, albo zamontować ją za pomocą śrub, które przechodzą przez suwak i do stalowego bloku zamka. To też jest trochę trudne, dopóki nie dostaniesz uchwytu do ręki, aby uniknąć istniejących otworów montażowych podczas adaptacji podstawy do P22. Optymalnie klej byłby świetny....bez wiercenia w suwaku. Umieść podstawę w łożu cementowym, wyrównaj ją i pozwól jej się utwardzić.
Zgodnie z tą koncepcją wziąłem 2-calowy kawałek suwaka P22 i przykleiłem do niego kawałek aluminium o wymiarach 1"W x 1 1/2"L za pomocą JB Weld. Na to przyspawałem trzy nikle, które mają łączną wagę 15 gramów...taką samą jak lekka czerwona kropka. Jutro zobaczę, jak jest wytrzymały. Czy wytrzyma powtarzające się uderzenia, aby symulować zamykający się suwak? Całkowita waga ok. 25 gramów. 1 uncja = 29 gramów.
W innym eksperymencie wywierciłem i nagwintowałem kilka otworów w starym bloku zamka w prawdopodobnych miejscach. Najgrubszy obszar ma 4,8 mm, z jednej strony znajduje się skrzydło o grubości 4,12 mm, a druga strona ma grubość 2,4 mm. Właściwie z testów przy dokręcaniu śrub M3...nawet cienka strona wydaje się dość mocna. Brother In Arms zamieścił post, że w przypadku śruby M3 nie ma przewagi w stosunku do materiału grubszego niż 4,5 mm.
Aby wszystko było wyrównane, blok zamka powinien zostać zbadany pod kątem prawdopodobnych miejsc. Następnie zamontowany w suwaku i zablokowany na miejscu za pomocą tylnego kołka. Spód bloku zamka można następnie przewiercić na wylot, w tym suwak. Otwory w bloku zamka są następnie gwintowane, a otwór przez suwak jest nieco powiększany. To wszystko działa wystarczająco dobrze i wydaje się być mocniejsze niż to konieczne do utrzymania płyty montażowej na miejscu.
Niewiadomą w tym momencie jest...gdzie znajdują się otwory montażowe celownika na podstawie. Nie można zakłócać tych lokalizacji podczas mocowania uchwytu do suwaka/bloku zamka. Ponieważ w tym momencie nie mam uchwytu, poszedłem dalej i zamontowałem kawałek płaskownika aluminiowego o wymiarach 1" W x 1 3/4" L, używając dwóch dogodnych miejsc....z których jedno, jak sądzę, będzie w złym miejscu. Ale to stary kawałek suwaka, więc to nie ma znaczenia. Chodzi o całą tę praktykę. Co jeszcze jeden otwór w tym brzydkim suwaku?

Wiele lokalizacji nadaje się do wiercenia i gwintowania. Wierć od dołu do góry. Te liczne śruby maszynowe nie będą potrzebne. Druga śruba od lewej będzie w złym miejscu w odniesieniu do wstępnie wywierconych mocowań podstawy i prawdopodobnie będzie musiała zostać przesunięta do przodu w inne miejsce.

Okrągłe znaki formy na spodzie bloku zamka pomagają w lokalizacji punktów wiercenia.

To część starego suwaka, który został poddany różnym testom w kwasie, aby sprawdzić, jak się zachowa. Zapomniałem, dlaczego chcieliśmy to wiedzieć. Stop cynku vs aluminium???? Więc, świetny kawałek do eksperymentowania. Krótki kawałek ma części przyklejone JB Weld i spoczywa obecnie w imadle. Środek był już wypełniony JB do poprzedniego projektu.

A tutaj jest aluminiowa płyta mocno przymocowana do suwaka. Oczywiście wymagane będą śruby z łbem stożkowym, osadzone równo z górną częścią podstawy. Lowes je miał, ale tylko w M4, co wydawało się trochę za duże do tego projektu.
Dokręcając górną płytę, zauważyłem, że blok zamka jest podciągany w górę o niewielką ilość, więc przeniosę śrubę po prawej stronie do przodu i tam, gdzie znajduje się szyna, aby podtrzymywać górę. Powinno to również zapewnić bardziej stabilny montaż. Płyta powyżej jest umieszczona tak, aby nie kolidowała z istniejącą szczerbinką. Gdybym miał stracić szczerbinkę, płyta montażowa/czerwona kropka mogłaby siedzieć dalej do tyłu. 1917